June 12, 2013

Η ευτυχία μου είμαι εγώ, όχι εσύ

"Φέρσου σαν πουτάνα. Κάνε την γαμημένη τη πουστιά, αφού το θέλεις."

Και ναι, θα την έκανα την πουστιά, αλλά δεν μ' αρέσει να με διατάζουν.


Κι άμα ήμουν σκύλος, θα σε κατουρούσα για να σου δείξω ότι εσύ ανήκεις σε μένα και όχι εγώ σε σένα.


Να μη μου κάνεις υποδείξεις.

Εγώ θα βρω τον δρόμο μου.

Αλλά, γαμώτο, απ' την άλλη, είναι τόσο δύσκολο. 
Να αναλάβεις την ευθύνη του εαυτού σου, εννοώ. 
Να αναλάβεις την ευθύνη να πετύχεις πράγματα στη ζωή σου, να νιώθεις περήφανος για τον εαυτό σου και το πιο δυσκολο απ' όλα, να εισαι απλά χαρούμενος.
Δεν μπορώ. Είμαι ευθυνόφοβη.
Γαμώτο, ούτε έναν λογαριασμό δεν μπορώ να πληρώσω στην ώρα του, πως θα πάρω την ευθύνη του εαυτού μου στα χέρια μου?
Απ' την άλλη πάλι, δεν θα βρεθεί κανένας άλλος να την πάρει από μένα και να την βγάλει εις πέρας. Ναι, κρίμα, το ξέρω.
Τι στον μπούτζο ρε πούστη μου μόνο εγώ νιώθω ολότελα χαμένη? Κι αν όχι, που είναι οι άλλοι? Που είστε οι άλλοι? Οέο? Θέλω παρέα.
Θέλω παρέα για να μιζεριάσω και να αποδεχτώ μαζί με άλλους της φάρας μου, ότι καλύτεροι άνθρωποι, δεν θα γίνουμε ποτέ, κι ας χτυπάμε τα κωλιά μας κάτω.
Γιατί όταν καταβάλεις τόσο υπεράνθρωπες προσπάθειες για να αποδεχτείς επιτέλους τον εαυτό σου και τη φυση σου, έτσι όπως ακριβώς είναι, δεν έχεις ούτε την όρεξη ούτε το κουράγιο να καλυτερέψεις. 

Και η ευτυχία? Που εξαφανίζεται αυτή?


"Δεν θα τη βρεις ποτέ, ξέρεις. Την έχει απομυζήσει η πραγματικότητα"


2 comments:

  1. Number 1-einai allo na katalabaineis kai allo na t apodexesai...profanws prepei na katalabeis poios eisai alla oxi na apodexteis...giati an den eisai oso kalos mporeis na eisai oso pio konta st teleio montelo s h st montelo p 8es gia na ikanopoihseis tous allous dn prepei na apodexteis tn eauto s...alla na tn katalabeis kai na tn allakseis...
    An pali den 8es na allakseis mhn gkriniazeis gia to tipota , alla na 8ymase to gegonos oti "agkaliazeis" ena mizero aneu8yno eauto sou den ton kaneis ligotero mizero oute ligotero aneu8yno.
    Os ek toutou, pare mia ba8ia anasa , kleise tn myti kai to stoma s eksepneuse apo ton kwlo kai prospa8hse ksana , thn pragmatikothta sou mporei na tn diamorfwnoun kai alloi alla stn telikh einai dikia sou....
    Oso gia to poios einai t afentiko, an 8es na eisai t afentiko 8a prepei na eisai etoimh xwris "parea" giati panta sthn korhfh einai monaxika...ntaksi papi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κρις, με έχεις πεθάνει στο γελιο.
      Ωραία και σωστά αυτά που λες,αλλα ναι,δεν μπορω,γελαω.
      Όσο για τη γκρίνια που λες ότι ουσιαστικά είναι ανούσια, σκέψου ότι είναι σαν εκείνες τις φορές που είχες άγχος ξέρω γω για εξετάσεις, ωστόσο συνέχιζες να μη διαβάζεις. Σαν να σαμποτάρεις τον εαυτό σου ένα πράγμα.
      Η εφηβεία μου με εγκαταλείπει με ρυθμούς χελώνας.

      Delete