June 11, 2013

02:09:00

Διάβαζε. Έχεις εξεταστική να γράψεις. 
Μα δε θέλω. Μα πρέπει. 
Γράψε καλά στην εξεταστική. Έχεις Πανεπιστήμιο να τελειώσεις.
Μα δε θέλω. Μα πρέπει.
Δούλεψε. Έχεις λεφτά να βγάλεις.
Μα δε θέλω. Μα πρέπει.
Κουράσου. Έχεις 8ωρα να δουλεύεις.
Μα δε θέλω. Μα πρέπει.
~
Δεν ξέρω.
Να πάνε να γαμηθούν.
Βγάλε το δημοτικό, βγάλε  το γυμνάσιο, βγάλε το λύκειο, βγάλε το Πανεπιστήμιο, βρες δουλειά, βρες άντρα, κανε παιδιά, πάρε σύνταξη.
Και τώρα μπορείς να ζήσεις.
Τώρα, μπορείς να κάνεις ό, τι θες. 
Τώρα που είσαι στα 60, έχεις σπίτι, έχεις λεφτά.
Το μόνο που δεν έχεις είναι ευθύνες.
Α, και χρόνος.
Και όρεξη.
Και δύναμη.
Μήπως στα 60 δεν έχεις όλη τη ζωή μπροστά σου τελικά?
Όχι, δεν την έχεις.
Μα ούτε και πριν την είχες.
Δεν ξέρω, έχω ενα βιβλίο του Κέρουακ μπροστά μου.
Εκείνος δεν ακολούθησε το πλάνο.
Γιατί υπάρχει πλάνο?
Δεν ξέρω.
Να πάνε να γαμηθούν.
~
Μα δεν θέλω να ζω ένα πλάνο. 
Μα πρέπει.
Μα δεν θέλω να ζω ένα πρόγραμμα.
Μα πρέπει.
~
Δεν. Θέλω.

6 comments:

  1. Oxi re arxidi ston hlio moira na mn exeis potapo tipotenio skoulikaki...st dromo re , na exeis apleto xrono na psaxneis koutes gia na xtiseis t spiti s , olh tn zwh brosta s na psaxneis sta skoupidia allon , kai xwris tn plaka allo einai na zeis eleu8era kai allo einai na epibiwneis trexontas...Chris Yuuki

    ReplyDelete
    Replies
    1. πέρα απ' την πλάκα. παίζει και να το προτιμώ. πάντα πίστευα ότι και άστεγη θα έβρισκα να περνάω καλά. τις τελευταίες μέρες που δεν έχω μια και τρέφομαι απ' τα αποφάγια άλλων, νιώθω πιο ο εαυτός μου. τόσο γύφτος είχα καιρό να υπάρξω. η διαφορά είναι ότι εγώ δεν θα φτάσω ποτέ να ψάχνω σκουπίδια, διότι πέρα από κομπλεξισμό, διακρίνω και μια συμπάθεια προς τον αγώνα τον άστεγων από μέρους σου. ποτέ δεν θα είναι δικός μου αγώνας ωστόσο. θα καθαρίσω σκάλες, θα κάνω ό, τι χαμάλικη δουλειά υπάρχει (και ναι, θα βρω να την κανω, που να γυρισω τον κοσμο αναποδα) και θα εχω να ζησω. το να επιβιώνεις τρέχοντας είναι αυτό που ανέφερα πιο πάνω κι αυτό που ανέφερες εσύ. είναι ακριβώς το ίδιο, σε άλλο ψυχικό επίπεδο.
      και δεν θα ζήσω κανένα απ' τα δύο.

      Delete
  2. Συμφωνω εν μερη με τον/την Chris Yuuki. Δηλαδε, με λιγα λογια, υπαρχουν και χειροτερα.
    Γιατι λες οτι βγαζει κομπλεξισμο ομως;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα σου φέρω ένα εξής παράδειγμα.
      Η ανίδεη μητέρα όταν δεν θέλω να φάω το φαί μου, μου φέρνει ως παράδειγμα ότι τα παιδάκια στην αφρική δεν έχουνε να φάνε. Το ότι τα παιδάκια στην αφρική δεν έχουν να φάνε, δεν κάνει το φαί μου πιο νόστιμο και σε περίπτωση που το φάω δεν θα σταματήσουνε να πεινάνε.
      Με λίγα λόγια, επειδή κάποιοι έχουν σοβαρότερα προβλήματα απ' τα δικά μου, δεν παύει να σημαίνει ότι κι εγώ έχω τα αντίστοιχα δικά μου. και αν συμβιβαστώ με το πρόβλημά μου έχοντας στο μυαλό ότι κάποιοι έχουν χειρότερα προβλήματα, δεν καταφέρνω τίποτα, μιας και θα συνεχίσουν να τα έχουν.
      Και στο κάτω κάτω... τι πάει να πει μη στεναχωριέσαι γιατί υπάρχουν χειρότερα?
      Υπάρχει κανένας να σου λέει μη χαίρεσαι γιατί υπάρχουν καλύτερα?
      όχι. κι όμως, είναι η ίδια λογική.

      P.S.
      Κομπλεξισμό βγάζει απ' την ώρα που γεννήθηκε ο συγκεκριμένος.

      Delete
  3. Re sto dromo 8a meineis kai meta 8a lene anekdota gia sena opws
    Pws skotwneis 1000 muges me 1 xtyphma?
    -Deineis sfaliara stn alexandra

    kai ksereis pws s peirazw re xasan dn bgazw kompleksismo...allwste 8a h8ela kati san thn tainia "Into the wild"

    ReplyDelete
    Replies
    1. πέθανα με το ανέκδοτο. όχι τίποτε άλλο, αλλα άπαξ και ανοίξω παράθυρο έρχεται στρατιά μυγών μες το σπίτι. λες να φταίω εγώ?

      into the wild απο ταινια και του κέρουακ βιβλία on the road και lonely traveler

      Delete