November 3, 2013

Nude

Γιατί δεν φταίνε οι άνθρωποι.
Φταίει η συμπεριφορά, η προσωπικότητα, το χρώμα.
Ίσως όμως το χρώμα να φταίει παραπάνω.
Ντύνομαι ηλιαχτίδα σήμερα.
Φως. Ζωή. Ελπίδα.
Άσπρο, κίτρινο και πορτοκαλί.
Και φτάνω στο κόκκινο -στον εγωισμό.
Γιατί ο εγωισμός αντικατοπτρίζει το είναι μου.
Γιατί γενικότερα οι άνθρωποι ντύνονται χρώματα.
Ξεθωριασμένα χρώματα.
Είναι υποκειμενικά.
Όσο  αντικατοπτρίζει το κόκκινο ντροπή, τόσο αντικατοπτρίζει και πάθος.
Και η παλέτα της ζωής μου είναι άδεια.
Γιατί νιώθω κενή.
Γιατί νιώθω μοναξιά.
Εδώ.
Και γεμίζω αποχρώσεις.
Για να είμαι αποδεκτή.
Γιατί έχω την ανάγκη να νιώθω μέλος μιας παρέας που στ' αλήθεια δεν με χρειάζεται.
Και ανακατεύω χρώματα, φτιάχνω αποχρώσεις και συγκαταλέγω τον εαυτό μου σε κομμάτια.
Δεν βλέπουν αυτό που είμαι.
Γιατί φοράω μια μάσκα που δεν τους επιτρέπει να δουν παραπέρα.
Γιατί έτσι είναι οι άνθρωποι, μάτια μου.
Μπερδεμένοι.
Γιατί οι άνθρωποι δεν βλέπουν χρώματα -βλέπουν αποχρώσεις.
Κι αν μπορέσω ποτέ να ζωγραφίσω...
Αν μπορέσω ποτέ να ζωγραφίσω...
Δεν θα παραπονεθείς ξανά για το πόσο κλειστή υπήρξα.

3 comments:

  1. Οι σχέσεις είναι αμφίδρομες.

    Συνεχίζοντας την χρωματική αναλογία/αμφισημία/μεταφορά, απλά θέλω να σου θυμίσω όλες αυτές τις φορές που εσύ η ίδια έπιασες το πινέλο και χρωμάτισες κάτι/κάποιον πέρα από εσένα. Κάποιες φορές χρησιμοποίησες νερομπογιά, που έφυγε με ένα πλύσιμο και τα υπολείματα, κάπου, λίγο στα μαλλιά, λίγο κάτω από τα νύχια, λίγο στο λαιμό, φύγαν και αυτά μετά από λίγο. Κάπου κάπου όμως ξοδεύτηκες και χρησιμοποίησες τα πολύτιμά σου ανεξίτηλα.

    Από την άλλη, υπάρχουν άνθρωποι τυφλοί, κάποιοι έχουν αχρωματοψία, κάποιους δεν τους νοιάζει καν το χρώμα και αυτό που κάνουν είναι να κοιτούν την υφή.
    Σε κάποιους αρέσει το μαύρο. Κάποιοι Είναι Μαύρο.

    Κάποιοι βάζουν glitter, κάποιοι βάζουν πούλιες. Στην παραμικρή προσπάθεια όμως αυτά φεύγουν. Κάποιοι βάζουν κόλλα, σιδερώνουν, και ράβουν με μανία τα αγαπημένα patch τους για να μην ξηλώσουν ποτέ. Με τον καιρό όμως, κάποια patch τα βγάζουν οι ίδιοι, κάποια άλλα παίρνουν την θέση τους. Ορισμένοι αφήνουν ακόμη και όλο το ρούχο στην άκρη, γιατί απλά από ζακέτα πέρασαν στο ελαφρύ μπουφάν.

    Ίσως χρειάζεσαι απλά ένα καλό μπανάκι με αρκετό scrub για απολέπιση, να μην μείνει ούτε κηλίδα. Από εκεί θα δεις τι να κάνεις.

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.youtube.com/watch?v=zsx0tVUFCug

      Delete
    2. Έχω την εντύπωση ότι έχω αχρωματοψία και έχω γεμίσει κιτς, αταίριαστες αποχρώσεις που σου φέρνουν αναγούλα και διάρροια.
      Το scrub για απολέπιση είναι πια ανάγκη.

      Delete