September 16, 2013

Ties




Άνοιξα τα μάτια μου με δυσκολία, αφήνοντας τις μεσημεριανές αχτίδες ηλίου να εισέλθουν στο οπτικό μου πεδίο
Δεν μπορώ να ξανακοιμηθώ.
Ο μεσημεριανός ύπνος με κουράζει παραπάνω θαρρείς.
Μα ήμουν κουρασμένη, στο πόδι όλο το πρωί.
Λίγο κοντοστάθηκα να πιω έναν καφέ στο πάρκο συντροφιά με το καινούριο μου βιβλίο.
Πόσες εμμονές μου δημιουργήθηκαν πάλι?
Τι σκοτωμούς, τι έρωτες -ω θεέ- οι έρωτες, τι ηδονικά όμορφα γραμμένο που είναι.
Εγώ, που χλεύαζα την ιδέα του έρωτα στην ολότητά της, έμελλε να συνειδητοποιήσω πόσο κλασσική υποκρίτρια υπήρξα.
Σαν να αρχιζει να συννεφιάζει.
Εαν δεν σηκωθώ τώρα θα χασω όσο ήλιο απέμεινε μέχρι το απόγευμα.
Το σκέφτομαι και ματαιώνομαι.
Άσε που θέλω να περάσω και λίγο χρόνο ξύπνια μέσα στο σπίτι, μιας και το βραδυ έχω κανονίσει να βγω -η βραδινή μελαγχολία δεν αντέχεται σε συνδυασμό με την μοναξιά, βλέπετε.
Φυσάει.
Σα να κρυώνω.
Που είσαι?


2 comments:

  1. I get caught up but I swear that I would never
    Call you up, tell you how life is so much better
    You get nine lives and now you're down to seven
    Can't you just say you're addicted to medicine?
    All in your head again, am I getting through?
    Because I'm tired of you walking on me
    Time is running out, lost your mind
    And you're losing your self respect
    Lost in your head again and I'm so tired of you
    But u 're as pretty as a rose and i cant live without you

    ReplyDelete