September 19, 2013

Μόρα

Έχασες την ισορροπία σου και φοβήθηκες, το ξέρω.
Φύγε λοιπόν.
Πάρε ξανά το μετρό και επέστρεψε σπίτι σου.
Βάλε συρματοπλέγματα, απαγορευτικά, ύψωσε τοίχους.
Ζήσε σε ένα αύριο τσακισμένο απ' το πρέπει.
Τι άχρηστη λέξη.
Ήθελα να 'ξερα ποιος την πρωτοσκέφτηκε.
Να του κάτσω ένα χαστούκι και να του πω ότι πέρασε από τούτον εδώ τον κόσμο και δεν έζησε τίποτα.
Πρέπει για ποιόν?
Για τον κόσμο? Για τη μάνα σου ? Για τη φήμη και το παρουσιαστικό σου?
Πάντως όχι για σένα.
Εμένα μ' αρέσει το τώρα.
Δεν έχω τους στόχους που θα έχω αύριο, δεν επιδιώκω τίποτα που θα επιδιώξω αύριο και δεν περιμένω κανένα πρέπει να με υποτάξει.
Εμένα μ' αρέσει το τώρα.
Το τώρα, εδώ, μαζί σου.
Να λυγίζω, να πέφτω, να σέρνομαι στα πατώματα από έρωτα, μη μου βάζεις τον εαυτό σε καλούπια, δεν μπορώ, τι θέλεις, γιατί πας να με αλλάξεις, σαλεύει το μυαλό μου, έλα μην το σκέφτεσαι, κάτσε στο κρεβάτι μαζί μου και γέμισέ μου το ποτήρι, κάνε κι ένα τσιγάρο να χαθούμε λιγάκι η πραγματικότητα με πνίγει κι εσύ με βουλιάζεις ολοένα και παραπάνω μέσα της.
Τίποτα. Μηδέν.
Γύρνα στην αποστειρωμένη ζωή σου, κλείσε την πόρτα του κλουβιού σου με δύναμη, να κάνει κρότο, μήπως και ξυπνήσεις.

4 comments:

  1. Ο κόσμος σου ε? μμμ δε διαφέρει πολύ απ τον κόσμο των υπολοίπων..Όλοι και όλες λεφτάκια απ τη μαμάκα παίρνετε..Ο κόσμος σου ε? μμμ εμπεριέχει το στοιχείο του χρόνου..μετράει...γυρνάει..περνάει...και σιγά σιγά τα πρέπει σου υψώνονται σαν τοίχη..Η μαγκιά σιγοσβήνει.. Άρχισε ε? Ξεκίνησε και σε σένα θαρρώ σωστά? let me guess σε αποστειρώνουν και σένα σωστά? η έτσι απλά θέλεις να το παρουσιάσεις σε αργόσχολους σαν εμένα που κάθομαι και διαβάζω αυτά που γράφεις..ΚΑΝΕΙΣ μα κανείς δε μίλησε για αύριο και συρματοπλέγματα..μονάχα εσύ πιο πάνω...Σου αρέσει το τώρα .κανε κάτι τώρα λοιπόν και μη κάθεσαι σε ένα κουτί μπροστά και γράφεις γιατί αυτά έχουν επιπτώσεις αύριο...πράξε τώρα ,μίλησε, εκφράσου.ΤΩΡΑ. Εμάς? ΕΜΕΙΣ? εμεις -ΟΙ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ- πάντα ποτήρια γεμίζαμε και θα γεμίζουμε και τσιγάρα ανάβαμε..μόνο ο αναπτήρας άλλαζε .έχει όμως ΤΩΡΑ ωραίο χρώμα αυτός ο αναπτήρας, βγάζει ωραία φλόγα τελευταία..να μη τον είχαμε ΚΑΙ αύριο αυτό τον αναπτήρα Ε?.? πάλιωσε λες, ε? Δε πειράζει μωρέ, θα την βγάλω την άκρη και χωρίς να <> έναν τούτη τη φορά. Σκέφτηκα το πώς χθές.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καταρχάς, κάνε ενα καλό τσάι και ηρέμησε, μην αγχώνεσαι, όλα καλά θα πάνε.
      Εμένα οι δικοί μου οι γονείς, μου παρέχουνε χρήματα και δεν θα πω όχι στα λεφτάκια της μαμάκας όπως λες. Δεν ξέρω για εσένα, δεν με απασχολεί κιόλας.
      Δεν είπα ότι μίλησες εσύ για συρματοπλέγματα και λυπάμαι εάν σε αποκάλεσα αργόσχολη/ο, δεν αναφερόμουν σε σένα, αλλά θαρρώ όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται.
      Επίσης, είσαι τόσο στόκος, που αντιλήφθηκες την όλη ανάρτηση λάθος. Είναι απόκομμα από ένα δικό μου παλιό διήγημα "Γράμμα σε έναν εραστή" και όλα τα πρέπει, τα τοίχη και οι λοιπές μαλακίτσες αναφέρονται αποκλειστικά και μόνο στον φόβο κάποιου να νιώσει.
      Επιπλέον είχα αναφέρει ότι ένα μεγάλο μέρος των αναρτήσεών μου είναι αποκλειστικά αποκύημα της φαντασίας μου. Τουλάχιστον ένα 70%. Διαβάζεις που διαβάζεις τις αναρτήσεις μου απ' ότι βλέπω, τουλάχιστον κάν'το σωστά.
      Εγώ, τώρα δα, σου απαντάω στο κατα τ' αλλα ενδιαφέρον σχόλιό σου μπροστά στην οθόνη του αγαπησιάρικου μπλογκ μου και θα πάω να εκφραστώ έξω απ' το σπίτι μου.
      Εσύ κάτσε εδώ και κάνε διάρροια.

      Delete
  2. Mh pianesai apo lekseis kai krazeis averta..adiaforw gia tin proeleusi tis anartisis sou.Proganws kai eimai argosxolos kai stokos etc etc .eida kati ti pou egrapses kai apantisa.twra wraio kai to tsai wraio kai to kraksimo wraia k i nuxta.oute xavale den kanete ekei sta vouna ..thareis kai sou vrisame kanena melos tis oikogenias.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Λέξεις μου γράφεις, από λέξεις θα πιαστώ. Αντιλαμβάνομαι ότι ίσως η νοημοσύνη σου δεν είναι ιδιαίτερα υψηλή, ωστόσο θα κάνω μια προσπάθεια να στο εξηγήσω: Αν δεν αδιαφορούσες για την προέλευση της ανάρτησης, ΙΣΩΣ και να την αντιλαμβανόσουνα σωστά και να μην γινόταν αυτός ο διάλογος.
      Αντιθέτως θα ελέγα. Δέκα λέξεις ήταν η ανάρτησή μου, είκοσι το σχόλιό σου. Ποιος έβρισε την οικογένεια ποιανού άραγε?

      Delete